Despre mine

Thursday, June 2, 2016

Noapte bună, moldoveni!


Tot mă uit și mă minunez de concetățenii noștri: toți strigă în gura mare că doresc o schimbare, că s-au săturat de tot ceea ce se întâmplă în țară și în jurul lor, că nu mai vor să trăiască în sărăcie și vor și ei o viață decentă, însă cum sunt întrebați ce fac ei pentru a schimba ceva, marea majoritate iau apă în gură. Păi cum așa oameni buni?! Parcă doriți o schimbare? Schimbarea nu poate veni de la sine! Ea trebuie să înceapă de undeva, de la cineva. Începeți schimbarea de la voi, nu așteptați, pentru că așa o să așteptați mult și bine, iar schimbarea mult așteptată nu va mai veni în veci. Și mai ales, nu așteptați ajutor din partea statului, că statul nu se poate ajuta nici pe sine, d-apoi pe toți ceilalți.

Știu că acum unii o să înceapă a spune că nu pot face nimic, că de ei nu depinde nimic. Fals! De fiecare în parte depinde totul! Ce o să faci, aceea o să ai. O să aștepți cineva să-ți creeze condiții ca să faci ceva, o să tot aștepți până la pensie, iar condițiile așa și nu vor mai veni. Însă dacă îți vei crea propriile condiții o să reușești chiar și mai mult decât ți-ai propus inițial. Și nu trebuie de așteptat vreun moment prielnic pentru asta, momentul este acum! Posibilități sunt pentru toți mai mult decât suficiente, problema, însă, pentru majoritatea este că trebuie să muncească pentru a le valorifica. Dar de ce să muncească dacă lor și așa le este bine? Nu e mai simplu să strigi în gura mare vreau o schimbare, dar să aștepți altcineva să acționeze?

În așa ritm stimați moldoveni, cu toții veți ajunge foarte rapid nicăieri! Gândiți-vă la asta: totul e în mâinile voastre și depinde doar de fiecare dintre voi. Până nu vă veți da seama de asta, nu veți avea nimic. Eu deja m-am convins din propria experiență. Iar celor care încă mai consideră că nimic nu depinde de ei le doresc: Noapte bună, moldoveni! 

Pentru cei care își doresc o schimbare și sunt gata și să acționeze pentru asta le propun să mă contacteze și le voi propune o metodă de a începe a acționa pentru schimbarea propriului viitor. Poate nu va fi pe înțelesul sau placul tuturor, însă aceasta este cea mai bună metodă pe care am găsit-o până la moment. Dacă exista alta eram deja acolo!

Atât am avut a vă spune pentru moment!

Cei care doresc să mă contacteze o pot face prin email la: areonor@gmail.com sau prin Skype: areonor.